De Agenda Vol Sales Afspraken

Stel je voor.. je hebt een sales partner en die helpt je iedere maand aan:

Wat zou dat voor jou en je bedrijf betekenen?

Ideale Klanten

Met onze dienst focussen wij ons op ondernemers
met de volgende kenmerken:

De reden hiervoor is omdat wij deze ondernemers de meeste waarde kunnen brengen. Klinkt dit als jou? Klik op de knop hieronder voor een intake.

Doelstellingen

Het eerste bedrag is het minimum maar het tweede bedrag is niet het maximum, het maximum is onbeperkt.

Waarom deze doelen?

Niet alle nieuwe connecties zullen direct reageren, een afspraak inplannen of een klant worden maar ze zijn wel geconnect en nu kun je top-of-mind blijven. 100 – 200 is nog aan de lage kant maar zou al voor 500%+ ROI moeten zorgen.

10 Afspraken per maand met een 20% conversieratio maken 2 klanten per maand. Klinkt niet veel, maar als je klanten minstens 10.000 euro opleveren dan is dat het zeker wel. Daarnaast heb je met minder klanten minder support.

Hoe hoger je conversieratio is van afspraak naar klant hoe meer ROI deze dienst voor je oplevert. Dat is waar het uiteindelijke allemaal omdraaid. Zorgt onze dienst voor meer euros dan dat je erin stopt is iedereen blij.

Deze dienst zorgt voor een consistente lead en klantenstroom blijf je niet in een vicieuze cirkel. Als je elke maand minstens 10 afspraken blijft krijgen met potentiele klanten dan kom je in een virtious cycle en blijf je duurzaam doorgroeien. Al helemaal als je steeds “grotere” klanten target.

Als je veel leads binnenhaalt via koude acquisitie is je bedrijf meer verkoopbaar in vergelijking als je content maakt waar je als eigenaar bij nodig bent.

Mogelijke Problemen

De Oplossing...

De Bamboe Sales Partner

In een notendop helpt een Bamboe Sales Partner je aan meer sales via koude acquisitie via meerdere kanalen. Dit wordt gedaan door de juiste mensen te vinden en die berichten te sturen met als doel kwalificeren en kennismaken. 

De kern activiteiten staan hieronder:

Consulting

Lead Generatie

Testimonials

‘Wat mij verbaasde was hoe snel de assistent was opgezet en ik leads kreeg. Ik heb dit systeem nu de laatste 5 maanden gebruikt en het werkt fantastisch om de mensen te vinden met wie ik connect en natuurlijk om ze in betaalde klanten te veranderen.’


– Erik Toenhake

‘Ik raad dit systeem van harte aan om het simpel is en snel te gebruiken. I vond het erg fijn dat je niet per-ce je website nodig had en je gelijk kon beginnen.’


– Suzan De Vries

‘Sinds ik de Bamboe Sales Assistent gebruik zit ik tot mijn oren vol in leads. Het zijn niet leads voor simpele opdrachten maar voor opdrachten boven de €5.000. Hiervoor gebruikte ik Google Ads wat me niets opleverde, dit werkte vrijwel direct.’


– Frank Giesen

De Investering

Wij vragen een vaste prijs voor het regelen van afspraken van €250 per afspraak en daarnaast rekenen wij een uurtarief van €125 per uur voor het verbeteren van je acquisitie machine. We adviseren een minimum van 25 uren voor de eerste 3 maanden en 125 voor het eerste jaar.

Per Uur

Verbeteren van je acquisitie machine voor hogere ROI
€125
  • Opstellen van gekwalificeerde lead lijsten
  • Optimaliseren van je doelgroep targetting
  • Verbeteren van je propositie proces
  • Reduceren van churn en verhogen van LTV
  • Bouwen van een referral programma
  • Optimaliseren Van Je LinkedIn Profiel
  • Op-maat LinkedIn Acquisitie Plan (Scripts, F.A.Q)
  • Geavanceerde CRM set-up
  • Progress Rapporting

Per Afspraak

Betaal elke keer als we een afspraak voor je regelen.
€250
  • Leads uitnodigen
  • CRM Management
  • LinkedIn KPI Rapportage
  • Sales KPI Rapportage
  • Afspraken genereren
  • Afspraken herinneren
  • Split testen van scripts
Populair

De Bamboe Groei Reis

Bereken Je Bruto-Winst Per Maand

Twee kolommen
Verticaal
Horizontaal
Maandelijkse Bruto Winst Calculator
Samenvatting
Naam Totaal
"{{getWooProductName}}" is toegevoegd aan je winkelwagen

Bonussen

Hieronder vind je alle bonussen die wij naast de kern oplossing aanbieden. 

Het Bamboe Sales Script

Wij hebben een sales script ontwikkeld die werkt en die schaalbaar is. Iedereen kan het leren en het is makkelijk om te onthouden. 

Waarde: Zonder duidelijk script wordt het lastig om afspraken en klanten te krijgen als je geen of weinig ervaring hebt in sales. Daarom is het hebben van een raamwerk cruciaal.

Je Eigen Traffic Lijst

We verzamelen de e-mailadressen en telefoonnummers van de mensen met wie je connect op LinkedIn in de CRM waarmee we werken. Deze gegevens zijn ter beschikking voor jouw bedrijf.

Waarde: Al deze email adressen kun je later inzetten voor campagnes en lead nurturing.

Sales Prognose Sheet

We hebben een Google Sheet ontwikkeld waarmee het eenvoudig is om een omzetdoel te creëren en precies te weten hoeveel connecties, reacties, afspraken en verkopen je nodig hebt om dat doel te bereiken.

Waarde: Duidelijkheid is kracht. Je moet precies weten hoeveel je nodig hebt op elke stap, zodat je kunt meten of je op koers ligt of niet.

Bericht Funnel Sjablonen

We hebben veel getest en geprobeerd en weten daarom wat beter werkt voor bepaalde groepen dan anderen. We hebben een aantal sjablonen waar je uit kunt kiezen.

Waarde: Het kost veel trial en error om te ontdekken wat goed werkt. Het hebben van sjablonen bespaart 40 – 100 uur aan uitproberen.

LinkedIn Profiel
Verbeter Checklist

De meeste ondernemers behandelen hun LinkedIn-profiel als een cv. Maar waar dient een cv voor? Toch voor het zoeken naar een baan? Wij adviseren ondernemers om hun profielen anders te benaderen dan werknemers. We kunnen je leren hoe je dit moet doen.

Waarde: Verhoog het acceptatiepercentage van verbindingsverzoeken van 30% naar 40%+.

Gratis Software

Via ons kun je 2 maanden gratis sales navigator krijgen (mits je niet eerder Sales Navigator hebt gehad) en 30 dagen gratis Pipedrive (CRM)

Waarde: Bespaart €250,-

"Panda's Favoriet" Garantie

“Je concurreert liever met een hongerige panda om bamboe te eten dan dat je geen gebruik maakt van deze garantie….”

De eerste 30 dagen heb je een niet-goed-geld-terug garantie.

Je kunt al het geld terugkrijgen van de set-up in de eerste 30 dagen van de samenwerking. 

Ongeacht de reden. Oftewel er is geen financieel risico voor je om te starten, want je betaald alleen bij resultaat.

We bieden dit alleen nog aan in 2023, dit omdat we onze dienst aan het perfectioneren zijn en we opzoek zijn naar testimonials.

Maximum Capaciteit

We hebben op dit moment ruimte voor maximaal 5 nieuwe klanten waarvan 3 plekken al bezet zijn.

Daarnaast kunnen we 1 nieuwe klant onboarden per maand.

We raken snel vol maar zo lang de knoppen voor een gratis intake er staan is er nog plek. Wees er snel bij of we moeten je helaas op de wachtlijst zetten.

Starten

Je kunt beginnen op de eerste werk dag van iedere week, ook met de proefperiode. Dit doen we omdat we dan goed kunnen voorbereiden en niet tegen capaciteitsproblemen aanlopen.

Om te beginnen, druk op een van de knoppen “gratis proefversie aanvragen” en vul je naam, e-mail en telefoonnummer in voor een gratis intake.

Het toevoegen van je website en LinkedIn-profiel zal helpen tijdens het intakegesprek, maar het is optioneel.

Stoppen

Stoppen kan elke maand maar als je stopt, kun je niet meer terugkomen. Dit omdat we op zoek zijn naar lange termijn samenwerkingen met klanten waarvoor wij een constante stroom van leads en sales kunnen leveren. 

Vanwege die reden doen we ook niet aan on-hold zetten van de dienst. Wij geloven dat sales en marketing nooit moet stoppen en zoeken klanten met dezelfde mindset. 

Om te annuleren kun je simpelweg een mail sturen naar [email protected]

Klaar om te groeien als bamboe?

Vul het onderstaande formulier in en dan nemen we contact met je op om te kijken of onze dienst bij jou en je bedrijf past.

Veelgestelde Vragen (F.A.Q)

Om dit zo goed mogelijk te voorkomen stelt je sales assistent samen met je de filters op LinkedIn in en bespreken we de berichten die we gaan sturen. Hiermee verhoog je de afspraakwaarden.

  • Een filter opstellen op basis van je antwoorden om de doelgroep te vinden en die met je delen
  • Een berichten funnel voorstel opstellen en die met je delen ter overleg.
  • Een werkomgeving opzetten en benodigde software installeren
  • Wanneer we het eens zijn over de filter en de berichtenstroom kunnen we starten.
  • Hierna komen we in de proefperiode fase, hierin is het plan,do,check en act. Waarin we de eerste week 2 a 3 keer even kort bellen of spreken en de tweede week 1 a 2 keer.
  • Of op basis van een zo concreet mogelijke schatting op basis van het verleden.
  • Of als je het precies wilt weten kun je de gemiddelde klantwaarde berekenen door de omzet van je top 20% klanten bij elkaar op te tellen en vervolgens vermenigvuldigen x je gemiddelde marge en dat gedeeld door het aantal topklanten te doen.