Menu
+31 (0)85 130 24 37 [email protected]

Een overzicht van (gratis) online marketing tools

Een Overzicht Van (gratis) Online Marketing Tools

Op deze pagina een overzicht van alle online marketing tools die wij gebruiken. Analyseren Google Tag Manager - Voor het instellen van conversies op websites. Google Tag Manager cursus Google Analytics - Voor het bijhouden van website resultaten. Google Analytics…

Lees verder

Tips voor content creatie

Tips Voor Content Creatie

In de online marketing wereld is content marketing ontzettend belangrijk. Het uiteindelijke doel van elke vorm van bedrijfscontent is om meer klanten te krijgen en te behouden en dat is logisch want bedrijven willen groeien of tenminste blijven bestaan. Onder…

Lees verder

Hoger in Google door link building

Hoger In Google Door Link Building

Wilt u hoger in Google komen? Net als u is dit de wens van vele ondernemers. Hoger in Google betekent namelijk meer bezoekers en hoogstwaarschijnlijk meer klanten. De werking van Google en links Google wil voor de gebruikers van hun zoekmachine…

Lees verder

Social media analyse – 3 Belangrijke vragen

Social Media Analyse – 3 Belangrijke Vragen

Een social media analyse gebruikt u om erachter te komen welke social media platformen het beste bij uw bedrijf, doelstellingen en doelgroepen passen. In een social media analyse gaat het om de antwoorden op de volgende vragen: Zijn er social media…

Lees verder

Website analyse – 5 Vragen

Website Analyse – 5 Vragen

Uw website is de plek waarop uw bedrijf wordt vertegenwoordigd op het internet. De kwaliteit van uw website kan met een website analyse bepaald worden. Een website analyse geeft antwoord op de volgende vragen: Wat zijn de doelstellingen van de…

Lees verder

De 6 belangrijke vragen voor een zoekwoorden analyse

De 6 Belangrijke Vragen Voor Een Zoekwoorden Analyse

Een zoekwoorden analyse creeërt helderheid in wat intressante zoekwoorden zijn om uw website op te richten. Zowel organisch als via advertenties. Zoekwoorden zijn vaak sleutelwoorden/onderwerpen van uw bedrijf. Het zijn de zoekwoorden of zinnen die mogelijke klanten intypen in zoekmachines…

Lees verder

Een Doelgroep Analyse In 5 stappen

Een Doelgroep Analyse In 5 Stappen

Bij een goede doelgroep analyse wordt uiteindelijk bepaald welke doelgroep het meest aansluit bij uw product en/of dienst. Het is belangrijk om bij een doelgroep analyse een specifieke doelgroepen te selecteren. Op deze manier zullen zoekende klanten zich veel sneller…

Lees verder