+31 (0)85 130 24 37 [email protected]

AdCalls is een systeem waarmee de telefonische respons van online en offline marketingactiviteiten wordt gemeten. Het wordt beheerd en ontwikkeld door een gedreven team. Vanuit ons kantoor in Amsterdam wordt er op basis van jouw wensen gewerkt aan de doorontwikkeling van het systeem. Hierbij staan een fijne samenwerking en het leveren van betrouwbare call tracking-data centraal.

Het call tracking-systeem van AdCalls is ontstaan vanuit de wens om telefonische conversies te kunnen meten, omdat enkel de web-conversies werden gemeten. Terwijl juist de telefonische aanmeldingen zo waardevol bleken. Waar er geen Nederlandse oplossing beschikbaar was die voorzag in alle wensen, gingen de initiatiefnemers van AdCalls zelf aan de slag. Na anderhalf jaar van ontwikkeling werd AdCalls eind 2013 geïntroduceerd op de Nederlandse markt.

AdCalls maakt telefonische conversies inzichtelijk voor organisaties die zich richten op conversie-optimalisatie. Activiteiten die via een website plaatsvinden, worden vaak al gemeten. Telefonische conversies daarentegen vaak niet. Hier biedt call tracking de uitkomst. AdCalls is er voor organisaties die inzicht willen in het aantal waardevolle oproepen die zijn gerealiseerd via geïnvesteerd marketingbudget.

AdCalls is een online dienst voor het meten van telefonische conversies. Het is onze missie betrouwbare call tracking-data inzichtelijk te maken voor organisaties die marketingcampagnes inzetten en deze met de juiste data optimaliseren.

Als marktleider streeft AdCalls ernaar telefonische conversies voortkomend uit online en offline marketingactiviteiten inzichtelijk te maken voor nationaal- en internationaal georiënteerde organisaties. Wij lopen voorop als het gaat om het ontwikkelen van klantgerichte call tracking-oplossingen en het integreren met vooraanstaande marketingtools, analytics en CRM-systemen.