Menu
+31 (0)85 130 24 37 [email protected]

Het groeipakket

Dit pakket is voor u als u een ondernemer bent die wilt groeien. Wij gaan met u een proces door van een jaar waarbij u alle mogelijkheden van Google Ads kunt benutten.

Wat u krijgt

Meer informatie over de definities kunt u hier vinden.

  1. Een traject van minimaal één jaar
  2. Aantal campagnes op maat
  3. Aantal advertentie groepen op maat
  4. Aantal optimalisatie momenten op maat
  5. Aantal reflectie momenten op maat
  6. Zoekwoorden onderzoek op maat
  7. Doelgroep Analyse op maat
  8. Automatische rapportage op maat
  9. Geavanceerde conversie instellingen
  10. Geavanceerde bieding strategieën

Duur

De looptijd van het groeipakket is minimaal één jaar.

Prijs Uitbesteding

De prijs is op maat en is afhankelijk van het aantal producten waarop u wilt adverteren en van uw doelstellingen.

Google Ads budget

Het Google Ads budget is situatie afhankelijk en wij zullen u een aantal vragen en een zoekwoorden analyse uitvoeren om het juiste budget voor u te bepalen.

Wij regelen het opzetten van het Google Ads account samen met u zodat via automatische incasso de rekeningen voor Google Ads worden vergoed.

Proces

Het proces van het AdWords groeipakket is een cyclus die eindigt na een afgesproken termijn. De cyclus bestaat uit vier fases:

  • Voorbereiden
  • Configureren
  • Optimaliseren
  • Reflecteren

Meer informatie over de definities van het proces kun u hier vinden.

Voorbereiden

Voor het uitvoeren van een Ads groeipakket moeten er vooraf een aantal zaken geregeld zijn. Zo is er een Google Ads en een Google Analytics account nodig en moet het helder zijn wat het doel, het budget en de doelgroep(en) zijn voor uw bedrijf in het afgesproken termijn. Ook moet er worden gekeken naar welke zoekwoorden relevant en interessant zijn om op te adverteren. Ten slotte moeten de conversies worden ingesteld in Google Ads via Google Analytics en wordt de concurrentie geanalyseerd.

Configureren

De benaming en de algemene instellingen van de campagne moeten worden geconfigureerd en het is noodzakelijk om na te denken over de structuur van de campagnes. Elke campagne bestaat namelijk uit meerdere advertentiegroepen en advertenties.

Daarnaast moeten de volgende zaken worden geregeld indien van toepassing:

  • Geavanceerde advertentie extensies.
  • Beheren van dubbele keywords
  • Automatische rapportage opmaat
  • A-B Testing
  • Remarketing lijsten
  • Geavanceerde bieding strategieën

Optimaliseren

Een groei pakket kent minimaal 15 optimalisatie momenten.

  1. De eerste is een week na de livegang van de campagne.
  2. De tweede is twee weken na de livegang van de campagne.
  3. De derde is een maand na livegang van de campagne.
  4. De vierde is anderhalve maand na livegang van de campagne
  5. De vijfde is twee maanden na de livegang van de campagne
  6. Vervolgens vindt er een optimalisatie moment plaats elke maand, mits anders afgesproken.

Tijdens deze momenten optimaliseren wij:

  • Het budget
  • De biedingen en bieding strategieën
  • De sleutelwoorden
  • De doelgroep
  • De advertenties, advertentie extensies en advertentiegroepen, enzovoort.

Reflecteren

Er zijn minstens twaalf reflectie momenten in het groeipakket. Deze zullen om de 30 dagen plaatsvinden. Het proces van het groeipakket eindigt na de laatste reflectie.

Facturatie

De facturatie voor het groeipakket gaat via automatische incasso.

Aanvullende regelingen

In de op maat gemaakte offerte voor het groeipakket worden aanvullende regelingen toegelicht en overlegd omtrent facturering, voorttijdige beëindiging, geheimhouding enzovoort.

Groei verder

Wilt u met uw bedrijf groeien? Bel dan naar +31 (0)85 130 24 37 of mail naar [email protected] om het proces in gang te zetten.