Menu
+31 (0)85 130 24 37 info@bamboemarketing.nl

Het groeipakket

Dit pakket is voor u als u een ondernemer bent die de wens heeft om te groeien. Met dit pakket kunt u maarliefst 21 producten in de spotlight zetten op verschillende manieren. Wij gaan met u een proces door van minimaal een jaar waarbij u alle mogelijkheden van Google AdWords kunt benutten.

Wat u krijgt

Meer informatie over de definities kunt u hier vinden.

  1. Een traject van minimaal één jaar
  2. 7 Geoptimaliseerde campagnes
  3. 21 Producten adverteren
  4. 15 Optimalisatie momenten
  5. 6 Reflectie momenten
  6. Uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  7. Uitgebreide doelgroep Analyse
  8. Automatische rapportage op maat
  9. Geavanceerde conversie instellingen
  10. Geavanceerde bieding strategieën

Prijs

De kosten voor het groeipakket voor u zijn €250 euro per maand. Hiervan is €150 euro per maand de prijs is voor de uitbesteding en €100 euro per maand de investering in AdWords.

AdWords budget

Het AdWords budget kan natuurlijk hoger dan €100 euro per maand. Wij raadden wel aan om minimaal €100 euro in AdWords te investeren. Dit is voldoende om mee te experimenteren echter is meer vaak beter. Het hangt ook af van uw markt en website hoeveel budget handig is en wij zullen u helpen bij het vinden van het juiste budget.

Facturatie

De facturatie voor het groeipakket vindt plaats via automatische incasso waarbij er per maand €120 euro wordt afgeschreven. Wij helpen u daarnaast om de automatische incasso in te stellen voor het AdWords budget.

Proces

Het proces van het AdWords groeipakket is een cyclus die eindigt na een afgesproken termijn. De cyclus bestaat uit vier fases:

  • Voorbereiden
  • Configureren
  • Optimaliseren
  • Reflecteren

Meer informatie over de definities van het proces kun u hier vinden.

Voorbereiden

Voor het uitvoeren van een AdWords groeipakket moeten er vooraf een aantal zaken geregeld zijn. Zo is er een Google AdWords en een Google Analytics account nodig en moet het helder zijn wat het doel, het budget en de doelgroep(en) zijn voor uw bedrijf in het afgesproken termijn. Ook moet er worden gekeken naar welke zoekwoorden relevant en interessant zijn om op te adverteren. Ten slotte moeten de conversies worden ingesteld in Google AdWords via Google Analytics en wordt de concurrentie geanalyseerd.

Configureren

De benaming en de algemene instellingen van de campagne moeten worden geconfigureerd en het is noodzakelijk om na te denken over de structuur van de campagnes. Elke campagne bestaat namelijk uit meerdere advertentiegroepen en advertenties.

Daarnaast moeten de volgende zaken worden geregeld indien van toepassing:

  • Geavanceerde advertentie extensies.
  • Beheren van dubbele keywords
  • Automatische rapportage opmaat
  • A-B Testing
  • Remarketing lijsten
  • Geavanceerde bieding strategieën

Optimaliseren

Een groei pakket kent minimaal 15 optimalisatie momenten.

  1. De eerste is een week na de livegang van de campagne.
  2. De tweede is twee weken na de livegang van de campagne.
  3. De derde is een maand na livegang van de campagne.
  4. De vierde is anderhalve maand na livegang van de campagne
  5. De vijfde is twee maanden na de livegang van de campagne
  6. Vervolgens vindt er een optimalisatie moment plaats elke maand, mits anders afgesproken.

Tijdens deze momenten optimaliseren wij:

  • Het budget
  • De biedingen en bieding strategieën
  • De sleutelwoorden
  • De doelgroep
  • De advertenties, advertentie extensies en advertentiegroepen, enzovoort.

Reflecteren

Er zijn minstens twaalf reflectie momenten in het groeipakket. Deze zullen om de 30 dagen plaatsvinden. Het proces van het groeipakket eindigt na de laatste reflectie.

Beëindigen & Afbetaling

We hanteren bij Bamboe Marketing het beleid dat mocht er wens zijn om het contract te beëindigen dan moet dit ten alle tijden mogelijk wanneer er een goede reden voor is. Wanneer dit niet het geval is werken wij met een afbetaalsom ten hoogte van het resterende aantal maanden vermenigdvuldigd met de helft van het maandbedrag (€60 euro).