Bedrijven met een duurzame missie hebben vaak producten of diensten waarin dit zich vertaald. Er is een heel netwerk van mensen en bedrijven die het liefst zaken doen met mensen die hetzelfde daarin staan.
Op deze pagina vind je vijf populaire termen omtrent duurzaamheid. Ontdek het maandelijkse volume en wat het ongeveer kost om één bezoeker te kopen op deze termen.
Tijdens het onderzoek is het aan te raden om in je achterhoofd de volgende vraag te houden: Waar zoeken mijn potentiele klanten op en hoe kan ik daarop inspelen?
Duurzaamheid
De eerste term is natuurlijk duurzaamheid zelf en als je kijkt naar de top zoekwoorden in de afbeelding dan zie je dat mensen zoeken naar wat duurzaamheid is, welke bedrijven duurzaam zijn en naar welke producten duurzaam zijn.
Hierop zou je kunnen inspelen door hier antwoord op te geven in de vorm van een artikel of een video. Let wel, omdat dit hoge zoekvolume woorden zijn is er vermoedelijk ook veel concurrentie die hetzelfde wil.
Er zijn echter tal van vragen die minder competatief zijn waarop je wel gevonden kan worden, om maar wat te noemen:
waar duurzame kleding kopen |
waar duurzaam beleggen |
duurzaamheid waar denk je aan |
waar duurzame energie |
waar staat duurzaamheid voor |
waar komt duurzaamheid vandaan |
waar is duurzaamheid goed voor |
waarom duurzaamheid belangrijk |
waarom duurzaamheid in het onderwijs |
waarom duurzaamheid |
waarom duurzaamheid in de zorg |
Deze woorden hebben we gevonden door de tool answerthepublic.com. Hier kun je een woord invullen en je krijgt alle vragen die mensen stellen omtrent het onderwerp.
Energietransitie
Energietransitie is ook een belangrijke term in de duurzame wereld en in Nederland zijn veel mensen dus opzoek naar wat het is. Daarnaast zijn mensen opzoek naar podcasts erover en over specifiek de waterstof energietransitie.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een veelgebruikte term in Nederland. Mensen zoeken naar wat het is maar ook hoe het moet. Dit is een grote kans voor bedrijven die hier advies in geven.
Zonnepanelen
Als laatst zoekwoorden omtrent het zonnepanelen. Dit is een specifiek product waar mensen naar zoeken en een mooi voorbeeld waarom dit soort onderzoeken veel kunnen betekenen voor je bedrijf.
Ben je benieuwd naar wat het zoekvolume is rondom jouw producten en diensten?
Kijk dan eens op ubersuggest.com, met deze gratis tool kan iedereen kijken wat de volume is van bepaalde zoekwoorden.
Hoe je vervolgens kan inspelen op deze informatie is een uitgebreider verhaal.
Heb je nog vragen over het analyseren van zoekwoorden en hoe je moet inspelen op de informatie. Bellen of mailen kan altijd naar: +31 (0)85 760 00 62 of [email protected]